تصویر سازی

بادامک و هنر تصویرسازی

🔸اشتراک گذاری🔸

هنر تصویرگری و نقاشی اولین هنری است که انسان با آن آشنا شده و توانسته افکار و حالات درونی خود را به نمایش بگذارد. از آثار تصویری به‌جا مانده از انسان‌های نخستین در غارها و سنگ‌نبشته‌ها می‌توان دریافت که هنر تصویرگری قدمتی دیرینه دارد.
با شکل‌گیری صنعت چاپ و تمایل بشر به ثبت اندیشه خود هنر تصویرگری شکل تازه‌ای به خود گرفت. افکار به متون تبدیل شده و در قالب کتب و مطبوعه‌های مختلف جای گرفتند. در این میان تفکر خلاق سبب شد تا برای الاقی بهتر مطالب، از تصویرگری و یا تصویرسازی مدد گرفته شود.
تصویرسازی‌های ابتدایی در لباس نقاشی‌های ساده بر روی صنایع چاپی نقش بستند و سپس با گذشت زمان و ترفیع هنر، سبک‌ها و روش‌‌های متنوع به آن رنگ و رویی زیبا بخشیدند.
یکی از ملاک‌های جذابیت بصری برای کتب، تصویرسازی و استفاده از تصاویر مناسب است. به‌خصوص در محصولاتی که مرتبط با کودکان هستند استفاده از این مقوله می‌تواند جذابیت بصری مناسب را ایجاد نماید.
هنر تصویرگری در محدوده خاصی نمی‌گنجد و محصور به سبک مشخصی نیست. هر ذهن خلاق و اندیشمند می‌تواند به مدد استعداد و توانمندی هنری روشی را ایجاد نماید که ذهن مخاطب خود را به خواسته‌های خود نزدیک کند.
انتشارات بادامک با استفاده از روش‌های خلاقانه تصویرسازی که برای اولین‌بار در این هنر به کمک متون آمده است توانسته بستری هنرمندانه و خلاق برای مخاطبان خود ایجاد کند.
ما در این مجموعه با همکاری طراحان و مبتکران تصویرسازی ایده‌پرداز دلخواسته‌های مشتریان را به بهترین وجه ترسیم می‌کنیم.
نمونه‌هایی از هنر تصویرسازی این مجموعه را می‌توانید در بخش خدمات سایت مشاهده نمایید.

سیر تحول تصویرسازی
سیر تحول تصویرسازی

دیدگاهتان را بنویسید